14 lipca 2022

32. Update cz. II

Praca licencjacka - 5.
Obrona pracy licencjackiej - 5.
Ocena na dyplomie - 4.5
 
Na szczęście (zdaniem Dziecka) w rekrutacji trzeba podać wszystko: ocenę pracy, ocenę obrony, ocenę na dyplomie i średnią z ostatniego semestru (4.85). Wiedźma się pociesza, że teraz ma większe szanse. Ja uważam, że tam chyba nikt nie spojrzy na oceny, bo mają miejsca dla wszystkich.
Dziękuję za modlitwy. Pomogły.
Łącznie z ochrzanem od promotora, że pogryzie i zabije mi Dziecko, bo jak najlepsza studentka na kierunku (ten kierunek to teraz tylko dwa roczniki, ale jak to brzmi)  może mieć 4.5 na dyplomie? 
Bywa. Ja jestem z niej dumna. Ostatecznie obroniła się na 5:)

6 komentarzy:

  1. Na jej miejscu czułabym się już studentką uniwerku;) A poza tym gratulacje, przecież to wyśmienity wynik! K

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję w imieniu Wiedźmy:) I swoim też. Zobaczymy, jak to się potoczy, są zawirowania (albo ich nie ma, sama nie wiem).

      Usuń
  2. 5, 5, 4.5 plus 4.85 a ona się zastanawia, czy ją przyjmą? Z pocałowaniem w rękę. Jesteśmy w Łodzi, nie w Oxfordzie, gdzie zapewne miałaby trudniej, ale też by się dostała, jak sądzę. Jej akcent angielski jest lepszy od amerykańskiego, który zresztą też nie jest zły:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zastanawia się, ale ja mimo wszystko jestem dobrej myśli... Dzięki za dobre słowo. Akcent to jej dość mocna strona, fakt. Jeden z profesorów bardzo chwalił właśnie jej brytyjski akcent, ale on już nie żyje. Zobaczymy, co będzie.

      Usuń
  3. No to uniwersytet macie w garści. Jestem tego absolutnie pewna! Kiedy będzie coś wiadomo? Z całego serca gratuluję i modliłam się;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli Wiedźma się załapie do pierwszego etapu rekrutacji, to 20-go o 14.00. Ale nie wiadomo na sto procent, czy się załapie. Zobaczymy.

      Usuń